Reclame: zet uw bedrijf op de kaart
Reclame is communicatie met het doel potentiële klanten over te halen tot aanschaf van producten en diensten, of met het doel het versterken van een merkimago.
Een wervende boodschap moet:
- de aandacht trekken;
- een herkenbaar voordeel inhouden voor de ontvanger daarvan: plezier, de snelle bevrediging van een behoefte of een direct, echt voordeel zoals korting;
- moet het verlangen tot een aanschaf of een daad opwekken;
- moet een manier bieden om het voordeel te realiseren.
WHY?! werkt bij elk reclametraject volgens het bekende AIDA-model (Attention, Interest, Desire, Action): van een consument de aandacht trekken, de interesse wekken, het verlangen opwekken, tot actie overhalen (aankoop, contact, inschrijving).
Aanvragen
Voor een gratis adviesgesprek, of direct een offerte ontvangen?
Klik hier.
Reclame
Reclame is een vorm van communicatie met het doel potentiële klanten over te halen tot aanschaf van producten en diensten. Veel reclame is dan ook bedoeld consumptie te bevorderen door het creere...
Meer over reclame op Wikipedia »